fb

niedziela, 12 marca 2017

MLM ... iluzje ..."szlachetne zdrowie nikt się nie dowie ..."

Iluzje ... odpadają jak warstwy tynku na starym budynku ...

kiedy czytam stare posty ...jakie to dalekie ...jakie nie moje ...

a jednak to była część mnie ...mojego życia ...

widzieć ...a nie oceniać ...

czy to możliwe ???

nie ...
jesteśmy nauczeni oceniania ...

potrzebujemy tego jednak aby funkcjonować w świecie biznesu  ...

potrzebujemy potrafić ocenić sytuację, czy mogę przejść na drugą stronę ulicy, czy jednak nie...

potrzebujemy wiedzieć co jeść aby być zdrowym ...ktoś to dla nas ocenił ...

potrzebujemy poznać jakie intencje ma drugi człowiek, aby żyć bezpiecznie ...

itd...

ocenianie samo w sobie jest potrzebne i to bardzo ...

Jednak nie ocenianie drugiego człowieka. Mówienie o kimś w kategoriach jest dobry albo zły ...to już ocenianie. Możesz powiedzieć co czujesz kiedy z nim przebywasz, jakie wzbudza emocje, ale nie oceniać. Chyba, że Ktoś Cię prosi abyś mu powiedział, ocenił sytuację, albo to co zrobił.

I też się zastanów, bo to nie łatwe. Nie wiesz co czuje ta osoba i jaki ma bagaż doświadczeń.

Dlaczego dzisiaj o tym ?

aaaa ...bo to zawsze jest tak, że pojawi się impuls, jakieś zdarzenie, jakaś rozmowa i jest ...odpala proces ...


byłam wczoraj na spotkaniu pewnej grupy biznesowej ...

sporo rozmawiałam ...live i na messenger ...i przez telefon później ....

zobaczyłam piękne wykłady ...merytoryczny o produktach i wykład o tym czym jest rozwój osobisty ....i za ten wykład szczególnie dziękuję ....

będąc tydzień temu na Środowych Inspiracjach w Opolu u Rafała Tańczaka....większość mówców mówiła o swojej drodze ...i o tym, że najważniejsza jest droga ...a nie sam cel ...

wczoraj zobaczyłam grupy ludzi dla których cel jest najważniejszy i to co dzieje się na drodze, to nie ma znaczenia, że rywalizacja i brak wartości to normalne, że podbieranie sobie klientów także ...
zobaczyłam też grupy które się wspierają i wspólnym celem jest aby lider otrzymał nagrodę i rozumieją, że dzisiaj ja pomogę komuś...kiedyś inni pomogą mi także ...że tak to działa...

zobaczyłam jak pod słowami pomocy ukryte jest wykorzystanie dla swoich celów ...

zobaczyłam i usłyszałam w toalecie, jak wiele nienawiści jest w wyniku tej rywalizacji ...

Ile ludzie potrafią zrobić i jak daleko się posunąć, aby osiągnąć swój cel...pieniądze i samochód ....

poczułam prawdziwe intencje ...

poczułam moc na sali ...

to nie był egregor miłości ....

wychodziłam ...i na korytarzu rozmawiałam z ludźmi ...
sporo osób znałam...ale też pytałam incognito ....

słyszałam o Trenerach którzy uczą wartości i uczciwości w tej grupie i o tym , że już będą pracować za granicą...bo biznes przekroczył granice ...
a tutaj ???? kto tutaj pomoże Tym Ludziom ???

Kto pokaże im drogę ?

ech ...

zawsze odpychało mnie od mlm ( Marketing wielopoziomowy) ...właśnie dlatego, że to co widziałam, to SZTUKA MANIPULACJI ...
wiele razy byłam zaciągnięta na spotkanie a tam Amway...albo inny mlm ...

i to samo....mówię NIE ...a to jak grochem o ścianę ...

wczoraj byłam tuż przed podpisaniem umowy ....

nie chodziło o zarabianie...a tylko o to aby pomóc sobie.
Wzięłam się za swoje zdrowie i szukam alternatywnych metod zadbania o siebie.
Produkty używam od 3 tygodni i widzę działanie, ale czułam się nie zaopiekowana ...bo pytałam gdzie mogę uzyskać pomoc...dawkowanie i co brać ?

usłyszałam, że mam zadzwonić do kilku osób i każdy jak mi powie, to coś sobie z tego wybiorę ...

A to bez sensu  ....to chodzi o mnie...nie będę na sobie robić doświadczeń, chcę wiedzieć i być pewna, że taka dawka i tego konkretnie jest dla mnie.

wczoraj dostałam odpowiedź ...kiedy Pewien Człowiek puścił film o tabletce...

to był piękny przekaz czym jest rozwój osobisty ...dziękuję i jestem wdzięczna ....

a potem kiedy zobaczyłam na co działają suplementy ....

a najważniejszą wiadomość dostałam wieczorem :

" Laura, przyślij mi wyniki badań, wyślę to do odpowiednich ludzi ( nazwa była, nie chcę podawać z oczywistych względów) i poproszę o opinię dla Ciebie. Ja nic od Ciebie nie chcę. Możesz suplementy kupić u kogokolwiek, nie będę Cię też namawiać na biznes. Chcę Ci pomóc, żebyś wyzdrowiała i żyła szczęśliwie. "

i to była cudowna wiadomość tego dnia ....najpiękniejsza....
dziękuję i jestem wdzięczna ...
Potrzebuję takiej właśnie pomocy.

odpadły iluzje ...

zobaczyłam ...

Ile razy ja pomagałam komuś z serca ...a podejrzewana byłam o gierki  ...to co Ci Ludzie widzieli ....mają to w sobie ....

Ile razy ja czułam się wykorzystywana ? A sama miałam ten proces do przepracowania ???

Przepracowałam ...a ile razy byłam wykorzystywana, bo to był czyjś proces?

Ile razy innych irytuje moje zachowanie, a to ich ...jestem bardzo mocnym lustrem ...i sami mają pracę do zrobienia ...

A wczoraj ...też opadła mi iluzja związana z bezinteresowną pomocą ...

Inni ludzie są naszym lustrem...albo pokazują nam co jest już nie nasze albo nigdy nie było ...

Trzeba tylko uważnie patrzeć...

Kilka godzin ...a poznałam firmę ...poczułam ...

Kochani Trenerzy....nie wyjeżdżajcie ....tam jeszcze potrzeba dużo pracy ...pomyślałam ...
a tuż potem przyszła refleksja :

Nikogo nam zmieniać nie wolno ...to nie kwestia ilości szkoleń ...choć są ważne i potrzebne  ...to kwestia ludzi i obudzenia ich do świadomego życia ...

Kiedy poznają procesy i co z nich wynika, jak Pan w niebieskim garniturze wczoraj, kilka bagien zaliczył i zrozumiał, miałam podobnie...moja energia...ale można to zrobić w łagodniejszy sposób ...pomóc pozbyć się iluzji i złych wzorców ...to zaczną inaczej postępować...

To nie prawda, że biznes rządzi się swoimi prawami....te prawa ustalają ludzie i przykłady...wzorce nowe które mogą dostać...

oczywiście ...ile wezmą i czy wezmą to już inna sprawa...

MLM to miejsca gdzie jest bardzo dużo pracy.
Wczoraj mi to ktoś uświadomił mówiąc, że ponad połowa ludzi tam ma problemy z długami  ...
MLM to sposób aby zarabiać i poradzić sobie z komornikiem.

Kochani, jednak jeśli nie zaczniecie pracy nad sobą, to wejdziecie w kolejne bagno.

To jest tak jak z tymi co wygrali w totolotka ...96% z nich po 2 latach ma większe długi niż przed wygraną...

Wy również, jeśli nie postępujecie etycznie i uczciwie , moralnie...to stracicie kolejny raz wszystko ...

Jeśli nieuczciwie postępujesz ...wszystko wróci ...

Po co to robisz ????

Wczoraj siedząc na sali  miałam marzenie, aby stanąć przed Tymi Ludźmi i powiedzieć im skąd są, opowiedzieć o wędrówce duszy ...opowiedzieć o etyce i duchowości w biznesie, czego uczę ...na coraz większą skalę ...i o tym, żeby nie zapominali w tym wszystkim o sobie ...że najważniejszy jest w tym wszystkim człowiek i jego zdrowie ....a nie samochody, pieniądze, kariera....bo to ulotne ...

Nikt za kilka lat ...nie będzie pamiętał kto stał na scenie ...ale ludzie będą pamiętali kto im pomógł być zdrowym ...

Mi pomogła piękna dusza w Internecie ...

zapamiętam i jestem wdzięczna ....


pozwoliłam sobie na ocenę ...choć nie piszę o kogo chodzi...mimo wszystko to też żadna tajemnica...
pozwoliłam sobie, bo może to poruszy czyjeś serce ...
i choć trochę świat będzie lepszy jutro ...bardziej niż dzisiaj ...




a ja jestem w MLM ( innym niż ten który opisałam) ...i dla mnie liczy się człowiek i pomoc jemu ...i to co robię to pomaganie ludziom wyjść z długów ...ale z nikim nie rywalizuję ...dbam o tych co się zgłoszą do mnie ...i uczciwe zarabiam pieniądze ...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.