fb

wtorek, 5 grudnia 2017

SEN, WIARA ...i PIÓRKO ...co mają wspólnego ?

Wiara

czym jest dla Ciebie ?

Odpowiedz sobie na to pytanie na koniec ...proszę ...

miałam taki oto sen dzisiaj :

Jestem na wyspie ...na której jest mnóstwo ludzi ...
tak różnych , tak kolorowych ...tak wyjątowych ...

Ci ludzie dbają o siebie nawzajem ...
niczego nie oczekując...
jakby normalnym naturalnym stanem było ...BYĆ DOBRYM ...

nie ma konkurencji ...
jest spokój ...
jest porządek ...
wszystko toczy się swoim rytmem....


wszyscy pomagaja sobie ...

mają też swoje rytuały ...
ale nie narzucone...

kiedy chcą odpoczywają ...
kiedy chcą rozmawiają z Bogiem ...
kiedy chcą medytują aby usłyszeć co Bóg mówi do nich ...

dbają o siebie ...
przestrzegają ustalonych norm .ale nie wykorzystują ich przeciwko sobie, aby zarabiać pieniądze ...

nie żyją dla pomnażania majatków...
bo pieniądze nie mają wielkiego znaczenia ...
są potrzebne ...ale nie najważniejsze ...

Ważniejsze jest dla nich szczęście i uśmiech ...

Najbardziej bogaci są Ci których uśmiech płynie z serca...są w koherencji serca 24 h ...nawet kiedy śpią ....

Na tej wyspie jest wiele miłości ....
wszystko spowite jest w różowym świetle...i szmaragdowym ...

Ludzie tam dzielą się miłością i dobrem ...

bo to nie prawda , że musi byc trudny czas żebyś umiał docenic ten dobry ...to mit i przekonanie nie wspierające ....
i to nie prawda , że w każdej opowieści jest troche prawdy, bo może być wszystko prawdą ...i wszystko kłamstwem...

i to , że tam gdzie jest swiatło, jest też cień ...to też nie musi tak być ...bo kiedy staniesz w świetle nie widzisz cienia i go nie ma...
wystarczy aby było wystarczająco jasne ...


ten sen ...był cudowny ...

ludzie żyli tam bez podziałów, religii i braku tolerancji ...

kochali bezwarunkowo i byli dobrzy ...


i taka myśl się pojawiła nad ranem:

TAK MOŻE BYĆ

i to nie znaczy że tak się nie da i jeden człowiek nic nie może ...

Historia pokazała, że bywało wiele razy że jeden człowiek zmieniał wiele....kiedy był wzorem...sam żył w taki sposób ...i zarażał tym innych ...


możesz pomyśleć że to utopia...

Możesz ...

i to jest ok ...

ja tak nie myślę ...

Jestem zmianą której oczekuję od Wszechświata ...
każdego dnia coraz bardziej i bardziej ...

nie jestem idealna...i nigdy nie będę ...
Jestem kolorowym ptakiem...kwiatem...drzewem ...
Barwnym motylem...nad łąką pełną kwiatów ...

JESTEM

i kocham siebie ...i wszystko wokół ...Ciebie także skoro to czytasz ...

nie potrzebuję wielkich rytuałów i wtajemniczeń , aby być sobą...tu i teraz ...każdego dnia ...
nie potrzebuję nikogo aby być szczęślwiym człowiekiem...ja nim jestem ...


Inni Ludzie mogą tylko pomnożyć moje szczęście swoją obecnością...

czy zrobią to czy nie ...ja szczęśliwa będę ...
bo nie uzależniam mojego szczęścia od nikogo i niczego ...od religii , od partii, od ustaw...od drugiego człowieka ...
Ono jest niezależne i wolne ...

mogę dać innym wiele...bo mam wiele...
Mam siebie...mam miłość w sercu i dobroć ...
Tym moge się podzielić...
Mam spokój i czas i cierpliwość...

To mogę dać...
i daję chętnie...

Mam moje talenty i pasje ...
i tym się dzielę ze światem ...


Mam moje emocje i moją wrażliwość ...i to również daję...


przeglądam się w lustrach Ludzi ...
i widzę ...

i ciagle jestem w drodze...zmieniam...

bo rozwój to droga ...

spotykam ludzi ...


i zawsze jestem sobą  ...i staram się pomagac im odnajdywać nadzieję ...bo wyjście jest z każdej sytuacji ...dopóki żyjesz...

Tylko nie zawsze wiemy jak i skąd wziąć siły ...

Pamietaj jednak, że wszystko jest możliwe...

Jestem pyłkiem..listkiem ...piórkiem na wietrze ...


Ziemia jest Rajem ...tylko zacznij to widzieć...

zobaczysz, kiedy pozwolisz sobie być szczęśliwym człowiekiem ....


jestem szczęśliwa ...dzisiaj ...


Ty też możesz ...


a wiara ???

Bóg, Żródło, Duch ....nazywaj jak chcesz ?

byle byś był dobrym człowiekiem...dla siebie i dla innych tak bardzo jak dla siebie...

kolejność jest tutaj podpowiedzią...

i możesz mieć RAJ na Ziemi ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.